درباره وبلاگ


کسی که دارای عزمی راسخ است جهان را مطابق میل خویش عوض می کند. (گوته)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 9718
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

سه راز بزرگ
جزیره آتلانتیس یوفوها مثلث برمودا
چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:تمدن زیرزمینی,فرازمینی,سه راز بزرگ,فضایی,, :: 12:56 ::  نويسنده : حمیدرضا

در این قسمت میخوام درمورد مطلبی بگم که تا حالا دراین وبلاگ راجبش چیزی نگفتم.خواهشی که دارم اینه که چون مطلبو در ادامهمطلب نذاشتم متوجه ی تعداد بازدید ها نمیشم پس حتما نظرتوبگوممنون میشم.

این که اجسامی در اسمان کره ی خاکی ما درحال رفت و امد هستند شکی نیست اما ازکجا میان؟برای چهکاری؟وازهمه مهم تر چهموجوداتی هستند؟

موضوع این قسمت راجب همه ی این پرسش ها هست.ولی اول باید بدونیم چی یاکی هستند تا بتونیم بفهمیم مبدا ان ها و برای چه کاری به ما سر میزنند.

حالاکه میدونیم همچین اجسامی واقعا هستند پس باید از خود بپرسیم که ایا قدرت های جهان مثل امریکا روسیه یا چین و... با ان ها

ملاقات داشتن یا دارن؟قطعا با ان ها ارتباط دارن اگه اطلاع رسانی نمیکنند دلیل نمیشه که با اون ها درارتباط نباشن.وحالا که آمارمشاهده این اجسام  بالاست. میشه به این نتیجه رسید که ان ها خیلی شبیه ما هستند.و به همین علت در میان ما به راحتی زندگیمیکنند.و کسی هم تا حلا چهره واقعی ان ها را ندیده ولی قطعا انواع زیادی از موجودات فرا زمینی یا شایدم درون زمینی وجود داره کهبه نظرمن نوعی یا چند نوعی از آن ها بسیار شبیه به انسان ها هستند.و این موضوع ما را به شک می اندازد که نکند یک سری ازدولتمردان کشور های جهان از میان آن ها انتخاب شده باشند.طبق گفته یکی از زیست شناس های فرازمینی تمام هستی از ذراتیکسانی تشکیل شده پس برای وجود داشتن حیات در جای دیگر جهان باید ویژگی محیطی شبیه به زمین داشته باشد وبنابراینموجوداتی هم که در آنجا به وجود آمدن شبیه به موجودات زمین هستند.پس بنابراین نتیجه میگیریم که ان ها در بین ما هستند.چند سال پیش روس ها چاهی به عمق 40 متر در آذربایجان پیدا کردند و بعد از کاوش متوجه شدند این دروازه ای به طرف یک تونل است که بعد از چند سال کاوش به این پی برده اند که این تونل بسیار طویل است به طوری که از آذربایجان به طرف ارمنستان واز آن جا به دو راه ختم میشود که یکیش به طرف روسیه ودیگری که با سنگ آهک پوشانده شده است به طرف ایران میرود.ابتدا ان ها فکر میکردند این تونل ها بسیار قدیمی باشند  اما شواهدی از این که کسانی تا چند دهه پیش در آن جا به سر میبردند یافتند ...



مهمترين مطالب مربوط به ” اشيای پرنده ناشناس ” را به صورت زير ميتوان خلاصه کرد:
1- از گذشته های دور تا جنگ جهانی دوم ، گزارشات اندکی در مورد رويت اشیاء نورانی ناشناخته ، بخصوص در آسمان ، وجود دارد.
2- در سال 1942 ، در جريان جنگ جهانی دوم، خلبانان انگليسی که از بمباران شهر “اسن” در آلمان بازمی گشتند، با بالون های شفاف نارنجی رنگ و با سرعت زياد، در آسمان مواجه شدند . اين بالون ها ، پس از آن نيز بارها مشاهده شدند و از جانب آمريکا و انگليسی ها Foo Fighter لقب گرفتند.


ادامه مطلب ...


از تمامي گزارش هاي رسيده مبني بر ديده شدن يوفو، يکي از پرونده هايي که بيشترين شاهدان را دارد، مورد بلژيک سال 1989 است که تقريبا حدود 30 گروه مختلف و سه گروه پليس که هر کدام در ايستگاه خاصي حضور داشتند، آن را گزارش کرده اند و در تمامي اين گزارش ها ديده شدن شيء پرنده مثلثي شکل و مسطح با چراغ هايي زير آن در ارتفاع پايين به ثبت رسيده است

برای خواندن به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


 Ufo"s In Earth History

برای مشاهده باقی عکس ها به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:عکس یوفو,بشقاب پرنده,عکس بشقاب پرنده,, :: 21:53 ::  نويسنده : حمیدرضا

 

1870-Mt. Washington, New Hampshire. This photo is dubbed, "the oldest UFO photograph ever taken." This item was the subject of bidding at Ebay in 2002, when finally the photo was purchased for $385.00 by Samuel M. Sherman, who was the president of Independent-International Pictures Corp. This was originally a "stereo" photograph. Certainly it was difficult to manipulate photos at that time, and remember, there were no flying objects then; at least, not from this world.

Thanks to a reader, we now have the "stereo" photo

 

برای دیدن باقی مطلب به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب ...



حادثه > خارجی  - همشهری آنلاین:
دولت چین اعلام کرد یک بشقاب پرنده، موجب اختلال ترافیک هوایی در شهر هانگجو، مرکز استان ججیانگ در شرق چین شد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، سخنگوی فرودگاه شیائوشان شهر هانگجوی چین اعلام کرد این فرودگاه، دیروز عصر در پی مشاهده یک بشقاب پرنده بسته شد و پروازهایی که به مقصد آن حرکت می‌کردند، پس از تغییر مسیر، در فرودگاه‌های شهرهای نینگبو و ووشی فرود آمدند.

وی گفت این فرودگاه فعالیت خود را از سرگرفته است و جزئیات بیشتر در این باره پس از تحقیقات کامل اعلام خواهد شد.

 



جمعه 15 بهمن 1389برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : حمیدرضا

 

UFO Montana

UFO Image Taken in Montana in 1977 - Middle of the day in a field in Montana you can see this clear picture of an Unidentified Flying Object in disk form, hovering over some cattle.

عکس یوفو(بشقاب پرنده) گرفته شده در مانتانا.در نیمه ی روز در منطقه ی منتانا شما می توانید با شفافیت عکس هایی با سوزه نامعلو گردی شکل(بشقاب پرنده) در بالای گله احشام

 



ادامه مطلب ...


 

در 24 ژوئن 1947 "کنت آرنولد" خلبان یک هواپیمای مسافربری گزارش کرد ناوگانی از 9 شیء پرنده گرد را مشاهده کرده است که در خط پرواز وی ظاهر شدهاند. آرنولد در گزارش خود توضیح داده بود...
 

داستان بازگشت اشیای ناشناخته در آسمان ایران در حالی دوباره زمزمه می‌شود که به باور اختر شناسان، ما با نزدیکترین ستاره 7/4 سال نوری فاصله داریم و موجودات فضایی برای رسیدن به ما چهار سال و نیم زمان نیاز دارند.
رویت اشیاء نورانی در آسمان کشور به اوایل سال 1383 برمی‌گردد. اولین گزارشها از مناطق مرزن آباد و سپس بابل و مشکین شهر ارسال شد. این گزارشها از مشاهده گویهای نورانی خبر می‌دادند که موجبات ترس و نگرانی اهالی را فراهم کرده بود. پیرو این گزارشها اظهار نظرهای متفاوتی از سوی مقامات بلند پایه کشور تا شهروندان عادی در مورد این پدیده بیان می‌شد. 
برای مشاهده باقی مطلب به ادامه مطلب بروید.
 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:عکس,عکس بشقاب پرنده,, :: 9:20 ::  نويسنده : حمیدرضا

برای مشاهده باقی عکس ها به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:عکس,عکس بشقاب پرنده,, :: 9:8 ::  نويسنده : حمیدرضا

برای دیدن باقی عکس ها به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:یوفوها,crop circles,یوفوها, :: 20:13 ::  نويسنده : حمیدرضا

 

 برای دیدن باقی عکس ها وتوضیحات در مورد عکس ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:یوفوها,اجسام پرنده,, :: 14:4 ::  نويسنده : حمیدرضا

برای خواندن به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب